lördag 28 december 2013

Julklapp X3

Stora älsklingen hade tydligen varot snäll i år, för tomten kom med tre muggar till honom. Eftersom de har det en aning hektiskt i juletider fick jag rycka in och hjälpa till att färdigställa dem. Alla tre muggar fick hjärtan i botten, och olika texter. En fick texten "coffee, tea or me?!" En annan "coffee and love taste best when hot" och den tredje "coffee should be black as hell, strong as death and sweet as love".

Även bästaste Joss fick muggar i julklapp, men dem glömde jag fota, vilket jag upplyste om bad henne fota och skicka. Men det glömde hon bort och åkte på semester över jul och nyår. (Får man verkligen göra så?) Så det får vänta en stund till då.

2 kommentarer:

  1. Jag veet. En riktig sopa är jag! Till mitt försvar har jag sinnensförvirring och bortlämnande av katter. Men mutor är inhandlade minsann. Saknar dig! Snaart ses vi igen. Puss//Joss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mutor låter bra! =) Och du är givetvis förlåten från start! Men nu får ni snart ta å pallra er hem, behöver dig, å saknar dig! Puss

      Radera