torsdag 13 september 2012

Jag lever, jag lovar...

Om det finns de som tvivlat, så lever jag faktiskt fortfarande. Det är bara VÄLDIGT mycket att pilla med just nu...

Med hus och tomt medföljer tydligen en hel mängd med sysslor, och med flytt uppackning och organisering. Lägg därtill försäljning av lägenhet och alla medföljande sysslor som tillkommer där. Försäljningen är lyckligtvis avslutad nu. Med gott resultat.

Till listan kan också läggas två mycket goda vänners bröllop, med möhippor och vigslar. Den ena möhippan låg en stor del av planerande och genomförande samt pysslande inför dessutom på undertecknad. Dessutom följer tårtbakning och annat bröllopspysslande med det ena bröllopet.

Dessutom har undertecknad lurats in på en utbildning, så numera finns även kurslitteratur och en del plugg på "to-do-listan".

Men jag klagar inte. Försöker bara förklara min frånvaro. Ska föröka bättra mig... =)

1 kommentar:

  1. tur jag träffar dig vanligtvis, annars hade man ju börjat undra, puss på dig mamman ;)

    SvaraRadera