onsdag 31 oktober 2012

Happy halloween!

Ja, idag firas halloween i staterna. Och även jag föll dit, för i år blev det minsann en pumpa hemma på entretrappan. Kul! Riktigt nöjd med mitt verk blev jag. Förmodligen är det mest lilla älsklingens förtjänst!

Vi kan även - obeskrivligt lyckliga - bocka av att vi äntligen sett lodjuret på djurparken. Vi var där idag på säsongens sista besök - förmodligen, och det var enda djuret vi inte sett. Givetvis skrämde jag iväg kattstackarn då jag, i min iver över att få se den, gav upp ett glädjetjut. Man får förlåta lilla mig, jag är ju bara 26 och har inte riktigt lärt mig kontrollera mina känsloyttringar än.

Och mamma, förlåt att jag inte bloggar varje dag. Igen.


2 kommentarer:

  1. Lilla älsklingen jag är nöjd att du får in något varje vecka iallafall. Snygg pumpa!!! Dock ser den lite arg ut. Vi hörs puss på dig. Mamman ;)

    SvaraRadera
  2. Åh, snacka om seriöst att karva pumpos och grejer, antar att det är sånt man får börja med för att roa barnen om några år :)
    Jag tar mer än gärna emot alla tips och råd du har. Haha. Råkade uppdatera på fejjan här om dagen att jag sympatikräktes med katten som hade käkat ett garnnystan, då rasslade det till bland mina föräldrarvänner och helt plötsligt hade jag 48 tips på saker som förhindrar illamående. Hihihi :)

    SvaraRadera