tisdag 4 mars 2014

På sin plats...

Jahaja, då var det väl ungefär en eon sedan jag bloggade. Det har varit en hel del annat högre upp bland prioriteringarna, konstigt nog. En epidemi av magsjuka, både på jobbet och hemma, som medförde missade planerade aktiviteter. Det hade vi kunnat klara oss utan.

Men, nu börjar köket minsann närma sig klart. Det som återstår nu är bänkskiva med häll med inkoppling och diskho, inkopplande av vatten till diskho och diskmaskinen, kakel och lister samt färdigställande av en dörrpost. Så att... snart klart! Heja stora älsklingen, som fixat så mycket (jag har gjort mycket med). Men man kan ju bli osams för mindre!

Så så mycket annat pyssel har det inte blivit av. Tur att man träffa sina kollegor i alla fall, för det är väl ungefär så långt det sociala livet sträcker sig just nu. Får nog bli många middagsbjudningar när det är klart!

Och bilden är inte helt uppdaterad.
Aningen längre än så är vi...

1 kommentar:

  1. Ja, usch vad baciller kan sätta käppar i hjulet för ens planer! har klarat mig från sjukdomar nu, men jag tycker att jag fick min beskärda del i jul så jag borde klara mig minst ett halvår nu?! Hoppas ni snart är klara med köket!

    SvaraRadera