tisdag 16 december 2014

Vem knaprar på mitt hus?

Förhoppningsvis är det ingen som knaprar på mitt hus. Varken det vi bor i eller det vi bakat.
Det är måhända inte det snyggaste huset världen skådat, men det är nog det hus som minst liknar en ladugård av dem vi bakat. Nåväl. Vi fick ihop ett pepparkakshus i alla fall, och det är väl ändå inte fy skam.
Med den långa listan över saker som bör avklaras, helst innan jul, hoppas jag på en förträffligt god natts sömn! Utan avbrott för vakenhet (helt utan anledning, kan bara inte somna om verkar det som).
Önska mig lycka till och godnatt!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är ett riktigt ståtligt hus! Minns själv hur knepigt det var när jag bakade pepparkakshus för några år sedan och trodde att jag skulle kunna bygga ett i flera våningar.. jo, tjena..!

    En riktigt härlig jul önskar jag dig, och tack för alla fina kommentarer hos mig under det gångna året!

    SvaraRadera