torsdag 10 januari 2013

Huvudsaken är...

... idag en mössa! Eller snarare två, eftersom jag kom på att jag inte hade visat den jag gjort till mig själv heller.

Mor min tyckte, för en gångs skull, att en mössa jag har är fin. Och innan jul när jag frågade vad hon önskade sig så sa hon att hon kunde önska sig sådan mössa som jag har. Det blev dock ingen julklapp, utan en födelsedagspresent.

Fick ta med den hem några dagar senare, för den var för stor (det hade jag nästan räknat med eftersom den var stor på mig), och den har nu varit klar i några dagar, men nu tog jag mig i kragen och fotade mössorna så att jag kunde blogga om dem.

Den svarta är mor mins, och den gråa (ja, den ser typ vit ut, men den är grå) är min.

Har i övrigt varit sjukt effektiv de senaste dagarna, om det är någon som vill veta. Måste vara för att jag börjar jobba igen snart, då måste man dra upp på effektiviteten en aning kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar