lördag 12 december 2015

Korv mä brö'

Förvirrad, som denna småbarnsmamma är (nejsch, trött är jag väl inte? Inte heller har jag tankarna på så många olika saker. Såklart inte!), så kan jag inte minnas om jag bloggat om korven med brödet innan. Jag skulle ju kunna gå in och titta i arkivet och sådär, men då hade ni ju kanske gått miste om denna oerhörda och djupa text. Det vill vi ju inte. Så vi kan säga att det var av omtanke om er! Det låter väl fint? Och har ni nu läst om denna korv innan, så kan ni ju fundera på annat en stund.

Småälsklingarna har ett kök. Det skulle jag ju för all del kunna fota upp och visa. Jag tror att de tycker om köket. De spenderar mycket tid lekandes där. Därför är det extra roligt att tillverka saker dit. Det är också smidigt att ha lite sådana saker i julkalendern med presenter. Så häromdagen var det en korv med bröd i paketet. Mums tyckte barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar