måndag 5 mars 2012

Ett problem...

Ett problem jag har - har förstås flera, men nu är det ett specifikt som ska tas upp - är att jag är fantastiskt duktig på att komma på idéer och gärna påbörja dem.Projekten blir såpass påbörjade att de är näst intill klara väldigt ofta. Men så är det det där avslutande finliret. Jag vet inte varför, alla andra verkar tycka att det är det roligaste, att se hur det äntligen blev, men jag stoppar där. Förmodligen påbörjar jag ytterligare projekt. Min stora älskling försvarar mig dock och säger att jag visst är jätteduktigt på att avsluta projekt. Jag har ju gjort färdigt massa saker! Och det är sant, lägenheten har faktiskt både golv- och taklister nu. Det tog bara fyra år att avsluta, och då ska jag villigt erkänna att det var älsklingen, och inte jag, som till sist satte upp dem. Fast jag har tapetserat, målat och lagt golv.

Hur som helst så finns det oändligt många oavslutade, eller som man kan säga "pågående" (långtgående) projekt på gång här hemma, och jag lovar att jag ska bjuda på en del!

En fantastisk natt med god sömn och sköna drömmar önskar jag eder alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar