torsdag 1 mars 2012

Dåligt samvete...

...ja, jag får väl erkänna att jag har en aning dåligt samvete. Har ju inte uppdaterat här på hur länge som helst. Men nu är det dags att rycka upp sig, trots oerhörd trötthet, och skriva ett inlägg.

Ikväll bjuder jag på en tårta. En Rieslingtårta. Ja, Riesling som vinet. En moussetårta är detta och just denna bakade jag till gamla jobbets tårtfredag, när det var min fredag. Så fantastiskt bra hade jag det där att vi åt tårta varje fredag. Oerhört gott! Kan inte påstå att det är en tårta som faller alla i smaken. Tycker man inte om vin så är man förmodligen inte överförtjust i denna heller.

Urusel bildkvalité. Lika illa som hovets bilder på nyfödda lilla Estelle?
Jag försvarar mig med dåligt ljus och mobilkameran.
Dåligt med pyssligheter det sista här. Bakade pizza igår med älsklingarna och lillebror. Och har gjort två fotoalbum i all hast, måste komma ikapp med sådana saker med.

Och sömn. Det behöver jag komma ikapp med. Men imorgon är det fredag. Hurra! Blir det lekplats och tvätt och något gott att äta kanske? Hoppas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar