tisdag 28 februari 2012

Under isen...

...den isen som smälte bort i helgen? undrar ni. Men jag menar givetvis bildligt. Får passa på att be om ursäkt för mina, ack så sporadiska, inlägg här. Orkar knappt pyssla någonting. Dock har jag fått färdigvirkat en sjal - ska bara på lite pill på den så är den klar - och hunnit påbörja en stickad tröja. Stickning är väl inte riktigt min grej lika mycket som virkningen, så vi får se hur lång tid det tar. Sjalen blev stor och gosig i alla fall...

Annars väntar jag mest på att jag ska bli förkyld någon gång, eller att tandköttet helt enkelt bara ska sluta vara svullet. (Hur normalt är det att vänta på en förkylning? Men å andra sidan, hur normal är jag?)

Och frågan lyder: Kan mor min läsa den här texten?

1 kommentar:

  1. Jorå det kan hon, men jag har just konstaterat att jag knapp ser något alls på höger öga. Tragiskt nu har förfallet börjat!!
    När kommer kortet på sjalen då... puss mamman ;)

    SvaraRadera