onsdag 22 februari 2012

Klagomål...

Ja, det har jag fått. Av min mor för att texten är för svårläst. "Byt stil!" Så jag får väl se om jag kan orka sitta och krångla mig in - vart det nu var - jag var och gjorde alla de inställningarna. Snart kanske. Eller imorgon.

Och på min uppdateringsfrekvens. Joss säger att jag faktiskt har ett ansvar nu, för alla mina fans som följer mig, särskilt dem som jobbar. Och jag är ju faktiskt nästan kändis nu. Jag har ju en blogg. Så jag räknar med att alla känner igen mig. (Särskilt som jag inte har någon bild av mig själv på bloggen, haha).

Jag har ju faktiskt haft över 300 besök på bloggen! Hurra!

Och hurra igen! För idag är det namnsdag! För mig, lilla älsklingen, modern, mormodern i himlen och faderns sambo.

2 kommentarer:

  1. Låter bra att du tänkt till när det gäller typsnittet, fnizz. Visst har vi alla ett fint namn GRATTIS på oss. Mamman :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaja, du tycker så... Jag tycker det är ett fint typsnitt... pyssligt... Men när som helst får jag väl hitta nåt annat... Ja, oerhört fint namn hart vi =)

      Radera