fredag 17 februari 2012

Morot åt folket!

Förekom en sådan på fredagsmyset?
Idag har jag inte varit så kreativ. Inte har jag hunnit med att vara symaskinsmekaniker, men kanske hinner jag det imorgon. Förhoppningsvis fungerar den bara av sig självt då, efter att ha fått vila sig i över ett dygn.

Dock har jag hunnit med barnvagnspromenad. Plogat var det, och halt. Dock kunde jag inte gå på det mycket fint skottade trottoarerna, för det fanns inga hål i hörnen så jag kunde komma på och av dem. Men en fin promenad med sömn för dottern, och lite mathandling för modern blev det. Mor och dotter tog sedan en svängom med El Draco del Snablo också känd som snabeldraken (dammsugaren på rikssvenska). Dottern hjälpte till oerhört, hon klättrade lite på mitt ena ben och jagade dammsugaren lite.

Vi hann också med fantastiskt trevligt besök av en vän som det var allt för lång tid sedan vi träffade. Och jag hade så trevligt att klockan helt plötsligt var jättemycket. Sjukt trevligt!

Här förekom det inga morötter, men väl andra grönsaker och snart hägrar sängen. Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar