onsdag 8 februari 2012

För kyliga kvällar...

Toppig mössa beställd av vännen. På min dator
ser den uppvikta kanten röd ut. Men den är
cerisrosa i verkligheten.
..och dagar. Bjuder denna kylslagna afton på något att värma knoppen och öronen med. Glädjande för min mormor som sa att jag skulle ha mössa på mig, särskilt om håret var fuktigt. Till mammas förtret då det oftast låter "Måste du ha mössa på dig? Du ser inte klok ut!" MEN, mamma lilla, detta är en mössa som beställdes av vännen. Förlagan till denna önskades av sambon, och när vännen såg den önskade hon sig en egen. En variant. Ska fota upp och visa "originalet" med. Kan hoppas att den värmt öron när det är så kallt ute.

Och detta inlägg var menat att läggas upp igår kväll, men ingen kan någonsin gissa vad som hände. Jo, mitt bredband försvann. Oj! Det var bara fjärde gången på två veckor. Snart kan inte ens deras fantastiskt trevliga bemötande rädda dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar