torsdag 9 februari 2012

Arg fågel

Denna kyliga torsdag tänkte jag bjuda på ännu en present. Jag kan ju verka vara en OERHÖRT generös person. Det som dock bör finnas med i åtanke nu är att jag har fruktansvärt mycket material så här i min nya bloggs begynnelse, så det är ju över en förhållandevis lång tid dessa gåvor sträcker sig. Men lite generös vill jag ändå anse mig vara.

Som sagt, en present. Denna gång till sambon. Kan ha varit födelsedagspresent förra året, kanske. Det är kardinalen (tror jag den kallas) ur det beroendeframkallande spelet Angry Birds. Behöver jag säga att sambon är HELSÅLD på det spelet? Han beroende var också anledningen till att jag gjorde den. Han blev i vilket fall glad över den, även om det mest är lilla dottern som leker med den.
Han är så arg på grisarna som stulit deras ägg.
Var det för att göra ägg och bacon? Minns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar