onsdag 8 februari 2012

Sackboy


Strike a pose!

 Detta inlägg bjuder på tv-spel och virkning. Närmare bestämt i form av figuren Sackboy, som innehar huvudrollen i spelet Little Big Planet. Detta har jag själv (som inte direkt är någon tv-spelsfantast som somliga andra i min familj är) spelat så särdeles mycket. Har provat det några gånger, och det är faktiskt riktigt underhållande. I spelet utsmyckar man sin egen Sackboy (som man spelar med), och dekorerar som man vill.


Såhär styr Sackboy saker från sin "värld" i spelet
Little Big Planet.

Den här var en födelsedagspresent till Little Big Planet-tokig familjemedlem, som har en grön kamouflageväst, vilket givetvis Sackboy också fick. Det ska ju synas vems man är!

Det kan ju tyckas att jag bara gör saker åt andra, för hittills har nog alla inlägg med tillverkade saker varit presenter. "Sån är jag. Snäll. Nästan för snäll tycker jag." För att citera Kråkan i Mamma Mu.

Nu hägrar minsann sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar