torsdag 23 februari 2012

Bröllopsinspirerade maränger...

Idag har det farits runt lite i stan. Saker bytte plats, vi är nu av med babyskyddet men är ännu några bokreafynd och födelsedagspresenter rikare.

Trots att jag är väldigt ömklig idag har jag lyckats baka lite, och umgås med bästaste Joss. Förmodligen är jag på väg att bli förkyld, för jag är fruktansvärt öm i tandköttet, som svullnat upp och gömt min halvuppkomna visdomstand. Brukar vara ett tydligt tecken. Dock brukar det inte vara såhär illa. Vaknade i natt av smärtan och har sedan i dess knaprat värktabletter. Det är synd om mig!

Maränger blev det trots allt. Blev lite inspirerad av bröllopsmässan och Joss' kommande bröllop och därav blev det maränger i form av hjärtan. Jag lär ha fullt upp med bröllopsförberedelser när det närmar sig. Kul!

Bjuder här på de ogräddade marängerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar