lördag 18 februari 2012

Hurra!!

När lilla dottern sov en stund, och innan bästaste Joss kom, hade jag en stund över då jag kunde bråka med symaskinen. Så idag har jag faktiskt lyckats färdigställa min mobila, och i tyg skapade, barnstol. Bjuder på bilder senare.

Lite sovmorgon fick jag också efter en natt full av konstiga drömmar i skräcktema. Tydligen hade jag tagit stora älsklingens hand flera gånger.

Sedan har det avhandlats oerhört många och oerhört viktiga ämnen med Joss. Och trots många timmar ihop så hade vi uppenbarligen inte pratat klart då vi pratade hela vägen ut i trappuppgången. TUR att vi ses imorgon med, då det vankas bröllopsmässa.

Härlig dag. Nu är det mest att ha koll på dottern som klättrar bokhyllor och övriga möbler. Hon är ju aningen vinglig fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar