lördag 11 februari 2012

Bröllopspar och bröllopsplaner...

Jag har nog tidigare skrivit att det nu i början kommer att rasa in inlägg här, och att det förmodligen, när jag visat allt gammalt, kommer att gå längre tid mellan inläggen. Men än så länge har jag en hel del kvar att visa.

Här kommer ett makabert brudpar. Förslog för vännen vars bröllop jag är involverad i att de kunde figurera som caketoppers på bröllopstårtan. Hon avböjde dock med förklaringen att blivande mannen nog inte ville ha dem på tårtan. Ett sådant brudpar har jag tidigare gjort åt en tjej som jobbade som vikarie hos mig, när hon gifte sig. Det par som står modell ligger dock tillsammans med sina amigurumivänner i korgen.
Tills döden skiljer oss åt...

Så många idéer och så lite tid! Jag har så många pysselplaner och idéer. Vissa beroende av större boende, vissa bara tiden... Inte ska jag behöva gå sysslolös inte. Fast det är väl ingen risk i och för sig, med vild bebis som hittar på bus. Nya upptåg hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar