lördag 20 september 2014

Gottigheter och paria

Så har en lördag nästan passerat. Ganska stillsam, men smärtsam.
Prickar har försökt analyseras över sms. Vad kan det vara? Den som lever kanske får se? Det har dock medfört att lilla älsklingen och jag behandlas som paria. Stora älsklingen satt på taket och sa att han hade en känsla av att han någon gång haft en familj. Taket tar all ledig tid i anspråk för honom, men nu är det snart, snart klart.
Jag spenderade eftermiddagen i köket. Lilla älsklingen beställde sina chokladbollar, så sådana gjorde vi. Sedan var jag sugen på kolakakor, så det bakade jag. Och kladdkaka. Mmm... Så det blev massa gott framför tv:n. Men är det lördag så är det!

2 kommentarer:

  1. koooolakaka! :P

    jag försökte kommentera innan genom mobilen men det vill sig inte :(
    det var på ett annat inlägg. jag försökte skicka massa hjärtan :)

    här kommer de ist: <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massa mums!

      Tröttsamt när det inte funkar som man vill!

      ♡♡♡

      Radera