tisdag 11 november 2014

Tjo-hoo!

Då har den anlänt, kommentaren som pikade mig tillbaka för mitt dåliga uppdaterande här. Jag pikade Jenny i en kommentar på hennes blogg för ett tag sedan, då hon inte uppdaterat på ett tag. När man går hemma har man ju hemskt mycket tid över att läsa andras bloggar, och då är det ju kul om de uppdaterar. Lite ironiskt då att jag själv inte gjort det på ett tag.

Nåväl. Ursäkter finns det gott om i alla fall. 

Men, nu är det i alla fall dags för ett inlägg till. En uppdatering. Tillökning till ugglefamiljen. Två nya tavlor (vilket resulterade i ett antal irritationsmoment då ny bild till "saker till salu-sidan" skulle ordnas).

Snart får jag nog ordna en vägg till dem att visa upp dem på. Undrar om jag kan få igenom att inreda ett "ugglerum" med enbart uggleprylar? Förmodligen inte.

Svartvit uggla mot text, och ett lite lagom vintrigt och juligt ugglepar!

Har jag förresten talat om att jag längtar till jul?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar