fredag 18 september 2015

Reflekterande namning

Till sist beställde jag textilvinyl. Köpte ju svärmors Silhouette-maskin som hon inte skulle ha kvar. För ganska länge sedan. Men kopplat in den och provat har jag minsann inte gjort. Förrän igår. För då kom vinylen. Som sig bör innehöll ju inte instruktionerna något vettigt, som hur man ska placera skärmattan. Efter många om och men, fick jag i alla fall ut två okej namn. Tur jag har skalpell, den hade jag lite nytta av på sina ställen.

Har sett magiska vantar som namnats med vinyl. Så smart! Aldrig att någon kan norpa någon annans vantar på förskolan, eller att de förväxlas med någon annans.

Jag tog idéen ett steg till genom att göra det i reflexvinyl. Så har lilla älsklingen sina vantar på sig så har hon också reflexer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar