torsdag 10 maj 2012

For the record...

Aningen svårfotat vill jag påstå.

Den utlovade presenten som pysslades ihop åt den bror som senast fyllde år redovisas här. Idéen fick jag här, och tänkte att vad kan väl passa bättre åt en bror som köper och lyssnar på vinylskivor. Jo, ett kakfat, eller för godis, eller vad man nu vill ha i det.


Put your record on!

I övrigt har den här dagen bjudit på oerhörd trötthet, vaknade med ett öga som inte kunde öppnas fullt. Lazy eye; var det inte när jag googlade, för det var något helt annat. Stora älsklingen säger att jag ska låta bli att peta där, så går det nog över, dessutom hade jag ju något i det ögat förra fredagen. Säger han. Kan det bero på pollen? En dag när det ösregnar som idag? Hela parkeringsplatsen var en sjö, ett hav, en ocean! Härligt!

Besök hos vänner i Bollebygd genomfördes dock, samt husvisning och loppisbesök. Och nu väntar en lång helg där stora älsklingen jobbar och vi småälsklingar som blir kvar hemma får sysselsätta sig på egen hand. Fast först hägrar sängen!

Natti natt på er!

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev! :)Vågorna på det översta "fatet" är ju hur fina som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =) Ja, jag blev nöjd, önskar jag kunde ta åt mig äran för vågorna, men det skötte sig självt och blev så. =) Lätt som en plätt!

      Radera