fredag 4 maj 2012

Små grytlappar till små händer...

Om det finns en liten spis, bör det också finnas små grytlappar!
Här kommer ett litet inlägg med små grytlappar; närmare bestämt dem jag virkade till lilla hjärtats lilla kök. Ett litet kök som jag har stora planer för. Oj, vad jag tror att det kommer att bli fint!

I övrigt, för att uppdatera er alla om mitt, oh så fabulösa liv, så har jag:
  • Råkat bränna mig, vilket jag alltid gör på våren, för vem behöver smörja in sig då? Uppenbarligen jag!
  • Tagit varma barnvagnspromenader i sommarvärmen som varit, iförd långärmat på grund av nämnda brännan.
  • Varit på fantastiskt djurparksbesök med lilla och stora älsklingarna, dock inte lika härlig sommarvärme, men lilla ä älskade att se djuren och höll sig vaken av ren envishet.
  • Träffat underbaraste Joss och smitt bröllopsplaner. Fortfarande hennes, men det är så fantastiskt kul att vara involverad.
  • Grovdammsugit; bakom alla möbler och kyl och frys. Behövligt med tre pälsbollar som hårar ner.
Säkert har jag missat flera punkter. Men, who am I kidding, jag är ju inte direkt en kändis (trots att jag har en blogg, märkligt), så jag tror de flesta klarar sig utan att veta vad jag gör hela dagarna.

Sov fantastiskt gott allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar