torsdag 14 juni 2012

Projekt springväg...

...eller så. Det håller jag minsann på med nu. Nu har jag - som sig bör, när man är jag och i högform - galet många projekt på gång. Hyfsat stora sådana med. Spännande, spännande. Och kul. Jag undrar om jag ska lyckas genomföra dem? Eller om de kommer att bli långtidsprojekt à la lapptäcke (som jag tror att jag nämnt tidigare). (Tänk om man skulle ta och lära sig att länka till sina egna tidigare inlägg? Men hur gör alla, har de kolla på när och var och hur de bloggade om det länkade?)

Det har varit en bra dag. Stora älsklingen anklagade mig för att ha fått energi, nu när vi har förhoppningar om att äntligen bli husägare. Vadå, tyckte jag, jag har ju bara gjort rent i badrummet (inklusive under tvättmaskinen), organiserat i hallgarderob + hatthylla med hängare och putsat fönstren och torkat av dem (det är ju slutbesiktning imorgon, vill ju inte behöva skämmas). Det är väl inget att komma och prata om energi över?

Håll tummarna för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar