onsdag 27 juni 2012

Grönt ljus...

...och här råder kaos. Totalt och fullständigt kaos. Ett inferno av sällan skådat slag.
Vart kommer alla saker ifrån?

Jag tackar (gudarna?), nej, stora älsklingens mormor, som låter oss mellanlanda med en mängd kartonger där. Vi lovar att klippa gräset superfint, och bara äta upp de sötaste smultronen i slänten (kanske till och med i-smyg-gräva-upp-en-smultronplanta till oss?).

Ungefär 700 telefonsamtal har ringts, avtal, avtal, avtal... Och nu börjar nedräkningen på allvar.

Dessutom är det snart kalas för lilla älsklingen. Någon som kan tänka sig att baka något? Det blir säkert runt en miljon gäster. I runda slängar. Plus, minus, sådär...


1 kommentar:

  1. Jag kan minsann baka något! Säg bara vad. Och har jag sagt att jag är en baddare på att packa kartonger? ;) förmodligen det jag är allra bäst på i hela världen. Puss

    SvaraRadera