fredag 25 oktober 2013

Best Friends

Det ska man vara glad och tacksam över att ha. Och det är jag! För vad vore livet utan vänner? Jag är då jublande glad över mina vänner i alla fall.

Idag har jag saknat en arbetskamrat på jobbet. Det är inte samma sak utan dig, Jenny!

Och bästaste, bästa Joss har varit här idag, och haft fredagsmys med tacos, kvällspromenad i mörkret (tredje femkilometersrundan den här veckan, heja mig) med jobbsnack (kan man låta bli liksom?) och te. Passade dessutom på att ge födelsedagspresenter i förskott. En av presenterna var denna tavlan. Hittade idéen på Pinterest och gjorde en egen variant av den. Passade bra till henne tyckte jag!

2 kommentarer:

  1. jag saknade ju dig flera dagar!
    jag tycker du är mer än en arbetskamrat faktiskt. jag brukar inte smsa med mina andra arbetskamrater iaf ;) hehe
    (bara samanta men hon var ju bara vikarie) (hoho)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det är du ju! Mer än en arbetskamrat... =) Och det är ju skillnad när man är "bara vikarie" förstås... :P

      Radera