söndag 13 oktober 2013

Say what?!

Här sitter man i godan ro och borstar sina tänder. Ja, jag gör sådant framför datorn. Multitasking. Vad ser jag, om inte helt galna siffror över besök på bloggen idag. Stora älsklingen säger att jag inte ska glömma honom när jag blir rik och berömd, av mitt bloggande. Så skrattar han och går ner i källaren. Till sina pyssel.

Själv har jag mest pysslat ute, rensat bort ogräs hos syrenskotten, som vi planterade tidigare i år. Vi får väl se hur många som överlever vintern. Jag har släpat gamla tallgrenar och granris. Inte minst har jag planterat mina krusbär och björnbär som inhandlades till verkligt bra priser. De hoppas jag verkligen överlever vintern, och kanske ger ett bär eller två nästa år.

Biobesök har avklarats, samt två Bollebygsbesök, med fika, mat och bebismys, simning, tv-serietittande, handlande, utläsande av bok och påbörjande av nytt stickprojekt. Nu är veckan slut och en ny väntar, med mer jobb och pysslande.


2 kommentarer:

  1. Åh, jag minns tiden då 4 bröllop visades och jag hade flera tusen besökare om dagen på min blogg. Det var helt gaaalet, kände mig nästan som en kändis :P

    Och guuud va fin sängen blev. Så avis jag blir på folk som kan bygga sånna fina saker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man undrar ju vem det är som läser... =) Haha, men du måste ju räknas som kändis när du varit med på tv å allt :P

      Tack! Fast du är ju helt galet duktig på att måla till exempel! Å andra pyssel med!

      Radera