lördag 12 oktober 2013

Ny i ro, slumra in

Jag kom på att jag ju inte har visat slutresultatet av sängbygget i lilla älsklingens rum än. Det kan väl vara på tiden nu då kanske?

Får jag säga det själv (och det får jag ju, eftersom det är min blogg) så blev den hemskt mysig. På sidorna är det två garderober, varav den vänstra dörren är vikbar, för att kunna öppnas helt trots fönsterbräda. Ovanpå är det ett skåp och under en låda. Antingen kan man ha saker där, eller kanske en madrass för en övernattningssängplats.

Men ju längre vi kommer i projekt Huset, desto längre blir listan av saker vi ska göra här, känns det som. Vi är ett rum mer klara än när vi började i alla fall.

2 kommentarer:

  1. jättejättefiiiiin!!! :)
    beslagen, en vikdörr! wow. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =) Som vi letade efter gångjärnen! Inte i min vildaste fantasi kunde jag ana hur svårt det skulle vara att hitta snygga gångjärn! Vi är nöjda!

      Radera