onsdag 23 oktober 2013

Have a heart

Idag har jag plockat lite kvistar. Efter att ha släpat runt en vissen liten älskling i vagn, på en femkilometersrunda. Jag har skoskav på ställen jag inte visste att man kunde få skoskav på, kan meddelas. Och ja, det är på foten. Nåväl, jag plockade i alla fall lite ris som jag band ihop till ett risigt hjärta. Jag tänkte mig att det skulle hänga på ytterdörren jag. Får se om stora älsklingen har protester angående placeringen.

Annars har jag stickar ett femtio cm långt skaft till en raggsocka och har precis påbörjat foten. När den är klar jag att välja på att sticka en till, eller fundera på träben (som visserligen skulle passa bra på jobbet, eftersom vi ju faktiskt är pirater!).

2 kommentarer:

  1. hej du, det var ett fantastiskt fint hjärta. Bra ide nu ska jag ut och plocka ris oxå, ja inte precis nu för nu är jag ju på jobbet men sen. puss från mamman

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst! Plocka på bara, när du stämplat ut... =) Puss

      Radera