lördag 2 augusti 2014

Kräftkalas

...står på menyn idag. Stora älsklingen och mammas sambo har varit ute och fiskat egna kräftor. Så idag blir den hemfångade kräftor.

Själv bidrar jag till kalaset med en västerbottenpaj,  som tillagats trots att jag näst intill försvinner så fort jag reser mig upp. Soffläge gäller i övrigt för mig idag. (Diagnostiserade mig själv med järnbrist,  löste ut medicin och införskaffade även järntabletter så förhoppningsvis blir det människa av mig igen). Annars är jag mest som en pensionär och lystrar härmed på tilltalet tant Tezz (men glöm då för guds skull inte att prata i mitt bra öra).

2 kommentarer:

  1. VA?! blir du nästintill försvinner?!
    hur går det till? superkrafter? va vava? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, javisst så är det! Damn you auto correct :P

      Radera