tisdag 12 augusti 2014

Vill du få något att bli galen på?

Försök lösa den här rebusen då. Det ska vara en filmtitel.

Jenny skickade såhär på kvällskvisten en rebus, från någon app med rebusar. I säkert över en timme satt jag och försökte lista ut vad det kunde bli.

Och! Helt otroligt nog lyckades jag! Bästaste Joss, till dig att lösa när svt:s vetare blir för tråkiga, och en nöt för alla er andra som bara vill ha något att göra en stund. Eller två!

Förövrigt måste jag påpeka att bara för att semestern är slut,  måste inte vädret demonstrera detta genom oerhört växlande väder (störtregn, solsken  och värme, åskoväder), ja, alla väder har nog täckts in under de senaste två dagarna. Det hade varit helt okej om det var fint väder!

3 kommentarer:

  1. SPOILERVARNING!!!!


    kolla här vad jag hittade när jag råkade klicka omkring lite .. . . . . .
    självklart ska det va DEN filmen. det är ju helt obvy liksom. grrrr. den sidan relaterar dock till engelska varianten av spelet. tycker översättaren till svenska gjorde ett himla dåligt jobb! grrrrrrrrrrrrrrrrrr
    http://game-solver.com/emojimovies-answers/emojimovies-level-25/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var inne på den filmen, men de hade uppenbarligen lagt in fel bokstäver :P

      Radera
    2. ja... stort himla FAIL av dom *tumme ner*

      Radera