lördag 2 augusti 2014

You can call me crazy...

... owl lady! (Ni kan kalla mig galen uggletant, för er som ännu inte behärskar det engelska språket).
Jaa,  men sedan senaste tavlan, har jag väl gjort tre till då. Men det är ju så fasligt besvärligt att ta kort på dem och blogga om dem (fast jag hade kunnat få ut hela tre separata blogginlägg som jag gissar att ni suktat efter. Eller?), så ni får hålla tillgodo med dem på samma gång!
Och gissa vad? Det verkar som om stora älsklingen har gått och fått dem sålda! Ojojoj! Vilket innebär att jag fått full tillåtelse att shoppa mer pysselmaterial!  Hurra!
Och! Inte nog med det (om ni ringer inom tio minuter så får ni även denna fantastiska dvd med kostråd och träningstips, eller vad de nu brukar säga på tv-shop), jag har fler pyssel in the making!  Men nu måste jag vänta. Hur kul är det?
Blev placerad i soffläge hos mamma innan med ordinationen "spela du lite tetris", och vips var alla borta och plockade upp kräftburar. Själv fann jag mig sittande, surfande amerikanskt lim, och snubblade in på diverse Youtube-tutorials. EN solig dag till önskar jag mig på semestern, så jag kan åka till kusten. Sedan kvittar vädret, för jag har massa pyssel jag vill göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar