söndag 10 augusti 2014

Minikök in the making!

Efter att projekt spisbygge var igångsatt tog jag med mig lilla älsklingen upp på hennes rum för att plocka ut de köksredskap hon har dubbelt av. De skulle nämligen få flytta ut till lekstugan. Först var tanken att de skulle ligga i lådan på "spisen", men så kom jag på att vi hade krokar i källaren, så dem skruvade jag upp för att hon skulle kunna hänga sina köksredskap på. Sedan borrade jag och skruvade fast en gammal kran som vi haft i tvättstugan på hennes diskbänk.

Lekstugan fanns redan när vi flyttade hit, med lila väggar invändigt, ljusgrått "kli kergolv" och rosa hyllor, varav en med "diskho". Färgerna är väl inte vad jag valt, men jag tror inte lilla älsklingen skulle uppskatta om vi målade väggarna i någon annan färg, så det får väl vara så. Det är ju hennes lekstuga så! Vi inreder den bara lite mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar