måndag 15 juni 2015

Hipp hipp hurra!

För världens bästa ettåring fyller år idag! Detta firades med pompa och ståt och kalas igår. Som vi var inbjudna till. Hemskt gott och trevligt!

Födelsedagsbarnet fick av oss, bland annat kritor, i form av djur, som jag gjort. Det har jag ju provat tidigare, med varierat resultat. Tidigare har jag ju gjort dem uteslutande som regnbågskritor, med olika färger i samma krita. Denna gången gjorde jag fem enfärgade kritor med. Eller i alla fall i olika nyanser av samma färg i samma krita. Jag hoppas det blir många fina teckningar av kritorna i alla fall, och att dagen idag, som faktiskt är födelsedag  blir toppen! Ett grattis och bra jobbat också till världens bästa Joss, som för ett år sedan födde världens bästa ettåring!

Hurra för er idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar