måndag 15 juni 2015

Så även du...

...min Tezz?

Jaa. Nu har jag hängt på trenden jag med. Vilken trend då, kanske ni undrar. Eller så hänger ni på samma ställen som jag. Virtuellt då alltså, för tv-soffan har det varit gott om plats kvar i.

Syrensaft är alltså grejen. Ser det överallt! Det kan omöjligen vara gott. De doftar ju fantastiskt, men inte på något sätt som gör att man vill äta dem direkt. Men som parfym. Dessutom har jag alltid trott att de är giftiga, men tydligen inte då. Eller, det lär vi väl bli varse när saften är gjord. Då kanske det blir väldigt tyst här. Isåfall rekommenderar jag er inte att prova själva.

Även om det låter misstänkt osmakligt så måste jag testa. Så är det bara. Jag kan inte längre leva i ovisshet! Jag måste få veta, och så är det med det!

Där sätter vi punkt för idag tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Har du smakat än?! Min står och drar sig fortfarande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte än, mim drar sig med. Men den luktar mest citron. Men det ska bli spännande att prova! :)

      Radera