måndag 16 februari 2015

Till min mamma...

...som lärt mig allt om att städa snabbt! Tillsammans utgör vi ett fenomenalt snabbt team, som på minimalt med tid kan få ett bombnedslag att likna ett välstädat hem. Så som när en hemlighetsfull bror talar om att en okänd flickvän ska komma på besök, och hemmet med en mamma, tre barn, en katt och massa saker, inte direkt ser ut som att man önskar spontanbesök.

Detta hände för några år sedan, och jag tror aldrig mamma och jag städat snabbt och effektivt någonsin! När jag då snubblade över citatet på Pinterest, tänkte jag givetvis på min mamma, och just den situationen. För det var precis vad det handlade om den gången!

2 kommentarer:

  1. Tack lilla gumman för att du avslöjar våra hittills dolda sidor, puss från mamman ; )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, jamen lite måste man ju få bjuda på :P Och dela med sig av dessa ovärdeliga knep, ifall någon annan måste genomföra mirakel på minuter. Puss

      Radera