tisdag 14 oktober 2014

And they lived happily ever after!

(En parentes innan själva inlägget: det är galet spännande att blogga från mobilen och då skriva på engelska. Särskilt med en "auto correct-funktion". Min mobil tyckte titeln borde varit "And The livet happening Evert ateroskleros" precis samma innebörd. Faktiskt!)

Förhoppningsvis så lever de lyckliga för alltid. Benvärmarna. Som faktiskt blev färdiga till slut. Det där med avslut, idéen känns bra,  men man ska inte jäkta (för det är det fulaste ord Skalman vet). I början på året var den första färdig och den andra påbörjades. Jag bloggade om det. I september avslutades den andra. Men då fästes faktiskt alla trådar också! Så de är verkligen helt klara. Till mitt försvar vill jag säga att jag hade ett långt uppehåll från både stickning och virkning, under tiden vi tittade på spännande serier (som jag följde mer uppmärksamt än jag vanligtvis gör). Men nu är det ordning på torpet igen, och flera projekt är igång! Som sig bör!

Så nog finns det bloggbart här hemma nu. 

För att sticka dig dina egna kan du kika på mönstret här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar