onsdag 18 mars 2015

Jag hade drunknat, om det varit papper...

...och inte elektroniska "dokument", blogginläggen. För nu ligger jag lite efter igen! Sådär som det kan bli när flera projekt avslutats ungefär samtidigt. Eller gamla projekt dokumenteras. Eller... ja, ni förstår!
Ni förstår kanske också att om ni hänger här nu framöver så kommer ni att bli belönade med fler inlägg! Härligt, eller hur?
Annat som är härligt är vädret. Vår! Och att jag igår kom över en tre meter stor björnbärsbuske, mot att jag grävde upp den. Sällan har väl lite kroppsarbete känts mer värt? Den hade tydligen gett en riklig skörd förra året, så jag håller tummarna dels för att den vill överleva här, och dels för kanske ett och annat bär redan i år.
Här nedan skymtar ett nystartat projekt! Någon som vågar sig på en gissning? Vad kan detta bli?

2 kommentarer:

  1. Klart att det ska bli en vimpel med lilla hjärtat och minsta hjärtats namn på.
    Puss mamman och mormorm ;)

    SvaraRadera